Студенти 1-го курсу групи 101 спеціальності "Медична психологія" Полтавського державного медичного університету взяли участь у засіданні студентської наукової групи, присвяченому актуальній темі: «Вивчення кровоносного русла великого чепця у людей зрілого віку». Захід був організований та проведений під керівництвом досвідчених викладачів кафедри анатомії людини – доцента Свінцицької Наталії Леонідівни та викладача Федорченка Ігоря Леонідовича.
Метою засідання стало поглиблення знань майбутніх медичних фахівців щодо анатомічних особливостей, васкуляризації та клінічного значення великого чепця – важливої структури черевної порожнини. Під час зустрічі було представлено детальну доповідь-презентацію, що висвітлювала особливості артеріального кровопостачання та венозного відтоку від великого чепця, його роль у захисних реакціях організму та шляхи можливого розповсюдження патологічних процесів, зокрема метастазування пухлин.
Доцент Свінцицька Н.Л. наголосила: "Фундаментальні знання з анатомії є основою для розуміння будь-яких процесів в організмі людини – як фізіологічних, так і патологічних. Навіть для майбутніх медичних психологів важливо орієнтуватися в будові тіла, адже це допомагає комплексно підходити до пацієнта".
Викладач Федорченко І.Л. додав: "Детальне вивчення судинної архітектоніки великого чепця, яке ми сьогодні обговорювали, має не лише теоретичне, а й велике практичне значення. Розуміння цих особливостей допомагає краще усвідомити можливі клінічні сценарії та шляхи поширення захворювань у черевній порожнині".
Студенти групи 101 медичної психології виявили високу зацікавленість, активно брали участь в обговоренні, ставили питання викладачам та ділилися своїми думками щодо практичного значення отриманих знань.
Проведення таких наукових засідань є невід'ємною частиною підготовки медичних кадрів у ПДМУ, що сприяє розвитку наукового мислення студентів. Вони дозволяють не лише закріпити теоретичний матеріал, а й розвинути клінічне мислення та усвідомити важливість анатомічних знань для їхньої майбутньої професійної діяльності.